Pendang Lake Resort

15-18 Ogos 2007 yang lepas..Aku dengan member seperjuangan STAM menyertai seminar anjuran Sekolah Menengah Agama Makarimul Akhlak di Pendang Lake Resort. Tempat seronok, dah la ada tasik kat situ memang seronok nak tulis pun susah. Pertama kali belajar main kayak. Seumur hidup baru pertama kali aku aku berkayak, mula-mula memang takut tapi lepas sekali dah cuba. Memang nak lagi ar… Penat seminar, penat main kayak. :) tapi sayang la semua tu takdak kamera nak snap. adushh..rugi sangat… aku tak kan lupa untuk satu member group aku nama Mashitah :X .huhuh.. miss u

Leave a Reply